Šolski prostori

Tipologija

Opis

Vsi dijaki redno uporabljajo laboratorije (fizikalni, kemični, jezikovni, računalniški), telovadnico in šolske knjižnice. Učilnice za pouk fizike, za pouk kemije in za pouk informatike so bogato opremljene z računalniki in didaktičnimi pripomočki. Šolsko knjižnico redno posodabljamo s teksti v slovenskem, italijanskem, angleškem, nemškem in ruskem jeziku. Vse učilnice in laboratoriji so opremljeni z interaktivno tablo, računalnikom in internetno povezavo. Profesorji redno uporabljajo digitalne pripomočke pri rednem pouku. Šola razpolaga s prenosniki, videokamerami, različnimi mikrofoni, grafičnimi tablicami in še drugo računalniško opremo.

Tutti gli studenti utilizzano regolarmente i laboratori (fisica, chimica, lingue, informatica), la palestra e le biblioteche scolastiche. Le aule per le lezioni di fisica, di chimica e di informatica sono  attrezzate con computer e sussidi didattici. La biblioteca scolastica viene regolarmente aggiornata con testi in sloveno, italiano, inglese, tedesco e russo. Tutte le aule e i laboratori sono dotati di lavagna interattiva, computer e connessione Internet. I professori utilizzano regolarmente ausili digitali nelle lezioni regolari.
La scuola dispone di laptop, videocamere, vari microfoni, tavolette grafiche e altre apparecchiature informatiche.

Je del

Kje je

Šolski prostori

Kako dostopati

Glavni in edini vhod je na Vrdelski cesti - Strada di Guardiella 13/1. / Accesso consentito da Strada di Guardiella.

Telefono struttura

Email struttura